tisdag 2 augusti 2011

Man bara måste le

Jag vill meddela att jag är så trött och ynklig
att jag helt glömt
att jag redan varit här
och gnällt om
hur trött och ynklig
jag är.....

Ibland är jag lite patetisk minsann ;)

Men trots trötthet
har jag lyckats komma ihåg följande:
Jag fick cellgifter på torsdagen och däckade tis-ons.
Så fick jag ena cellgiften igen på torsdagen,
så det är ju inte konstigt om jag däckar tis - ons.

Och jag vill vara VÄLDIGT TYDLIG
med att jag INTE ska ha en omgång till
på torsdag
(utan torsdagen (el fredagen) efter det!!!!)
Tra la laaaaaa


Nu ska jag ta och vila mig lite
och försöka komma ihåg att inte smita in här och gnälla igen
(idag alltså)

Kram på er alla

ingla

2 kommentarer:

  1. Vid kvällsläsningen av Harry Potter ikväll hittade vi en trollformel som vi ville testa på dig. Så...känner du dig bättre imorgon så vet du varför;)
    Om Nenne eller Sol hittar en groda i soffan framför datorn istället för dig så vet ni också varför! Då läser vi vidare i boken och försöker igen;)

    GodNattkramar från Jennie m. fam

    SvaraRadera
  2. När det är dags igen
    och du behöver gnälla
    lyssnar jag GÄRNA <3

    Kram
    /BJ

    PS.
    Min farmor sa ibland: "Lycklig är den som kan glädjas åt det lilla".

    Och om man är lite glad för att man inte ska få cellgifter
    förrän nästa vecka (och sen däcka av det)
    då är man glad åt vääääldigt lite
    – men det vete i f-n om skulle jag kalla det att vara lycklig... DS.

    SvaraRadera