tisdag 23 augusti 2011

Obeskrivbart

Jag fick precis ett meddelande på facebook.
Det är skrivet av en gammal elev.
Jag hade honom från fyran tills han lämnade mig i sexan.

Bokstäver, siffror och skolans krav var inte en lätt utmaning för honom.
Men han var - och är - en av de modigaste och klokaste människor jag mött.

Han går nu på gymnasiet.

Han är nyss hemkommen från en semstervecka på Cypern och skriver följande:

Children are born  with wings, teachers help them to fly
Jag har en tavla till dig som det står så på
 så säg till när du kommer till Norrköping så jag kan ge dig den
:)


Jag vet att detta kan låta förmätet av mig, och förlåt mig då:
Men om det är så han känner
så räcker det för mig.
Mina studier, mina studielån, arbetsplatser med alldeles för stor belastning.
Alla nätter, kvällar och helger.

Om han känner så, då var det värt det!!!!!

Tack JJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar