onsdag 31 augusti 2011

Sista Augusti

Kanske kan den kallas sommarens sista dag
men jag tycker ju att det doftat höst ett tag nu......

Trots att jag varit duktig och gjort saker på min lista
har jag inte gjort det som kanske skulle passa "årstiden".

Det kanske var lite dumt,
för imorgon och på fredag är det USÖ som gäller.

Men å andra sidan kommer Ingrid
för att stanna i några dagar,
och det finns ingen hejd på vad hon kan få gjort
om man ber henne!!!!

Alltså gör det inte så mycket
att sommarens sista dag har gått.
Jag lär nog hinna det jag behöver.
Och resten,
det får vänta helt enkelt........

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Hej Ingla!
    ....här kommer en hälsning från Maria Ström vars son Gustav är en av dina elever. Hon var precis här.
    Lille Gustav är så ledsen att du inte mår bra....:o(
    Önskar att jag hade ett magiskt trollspö som jag kunde göra vad jag vill med. Bara snälla och goda saker....;o)
    Kram Kicki
    Ps...tänk att jag skrämde dig lite....!! Hi hi..

    SvaraRadera