torsdag 1 september 2011

1 September - Bra saker

Idag var jag inne på USÖ
och hade ett vettigt samtal med en av de 8 doktorer jag hittills träffat.
Mina värden sjunker ju sakta men säkert
men det är ju inte oväntat.
Inga alarmerande siffror alls
utan jag får mitt cellgift imorgon.

Efter läkarbesöket GICK JAG PÅ STAN!!!!!!!

Ja inte blev det någon lång tur,
men jag hann med en klädaffär
och ett inköp till Dotterns kommande 20-årsdag. (hehe)

Så gick jag till bussen
och fattade var jag skulle gå på för att komma hem.

Så fort jag klev av bussen i Nora öppnade sig himlen,
regnet forsdae ned ända tills jag var på min gata,
då gav det sig lite.

men det gjorde inget,
jag var ju på väg hem
och jag smälter inte bort av lite vatten.

Efter en alldeles för sen men underbar middagslur
kom Sambon hem med favoritmat.

Och här sitter jag nu,
Sambon har lagat det Antenngubben inte klarade av
och Dottern och jag har köpt flygbiljetter till november!!

Underbart va??

kram
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar