tisdag 6 september 2011

Drakhona

Då jag idag varit aaaaningens trevligare
än gårdagen
förstår jag hur sanslöst lögnaktigt
förra inlägget var!!!

Jag var en renodlad bitch igår - inget snack!!!!!!!

Idag orkade jag med mina måltider och sömn
fram till någon gång på eftermiddagen.
Då fick jag rycket och gick ut
OCH KLIPPTE GRÄSET!!

Ja, jag klippte bara,
Ingrid tömde, ställde om höjder osv......
När jag sedan klippt klart lämnade jag ALLT
Nenne fick ta hand om alla grejer jag dragit fram
och sedan fixade han och Ingrid mat.

Oj oj oj vad synd det är om mig!!!

Nu ser vi en film och sedan ska jag sova.

Imorgon hoppas vi på ännu mindre illamående!!!!

Kram
ingla

1 kommentar:

  1. Det hoppas jag också!

    För att inte tala om vilken toppendag du ska(!) ha
    på fredag
    ... och då framför allt på eftermiddagen
    ... efter kl 14, närmare bestämt ;-)

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera