torsdag 22 september 2011

Resultat från skiktröntgen

För den intresserade följer här en rapport från dagens besök hos tant Doktorn!!

Tack Farmor, Gud och Universum
- FÖR ALLT HAR MINSKAT!!!!!

Som exempel berättar jag följande:
Tumören i bröstet/bröstbenet har minskat kraftigt.
Skiten i lungan har minskat kraftigt.
Tumören i magen har minskat från
16x13cm till 12x10cm.

Om inte detta är VG så vet inte jag??
Borde nog fylla kraven för MVG.

Jag fick även svar på en fråga som jag tidigare inte tordats fråga.

Jag börjar få ett hum om hur min framtid kommer se ut.
Eller jag menar,
när det gäller behandlingar, uppehåll och så vidare.

Det är bra.
Jag behöver en riktlinje,
även om mycket sedan ändras.........

I dag är en mycket bra dag!!!!

Men nu är jag helt SLUT!!!!!!!!!!!!!

Jag är full av inspiration att göra både det ena och det andra,
men kroppen vägrar och påstår att den helt enkelt VÄRKER
av att äntligen få slappna av.
Så jag ska göra det;
Slappna av!!!!

kram å tack för att DU finns!!!!!
ingla

11 kommentarer:

  1. Åh va glad jag blir Ingela. Du ska veta att jag tänker på dig jämt och ber universum att du blir helt frisk! Hoppas vi har möjlighet att ses snart! Hälsa Sol.

    Kram
    Li

    SvaraRadera
  2. Så glad jag är för din skull att behandlingarna gör nytta.
    Ta hand om dig.
    KRAM från Elsie

    SvaraRadera
  3. I told U so. The force is with U... Always.

    STOR BAMSEKRAM SISS!!!

    /Totte

    SvaraRadera
  4. Helt Underbart !!
    Du har varit otroligt duktig som
    kämpat genom behandlingarna,
    helt klart MVG!
    Kram /Annika

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir! :-)
    Kram
    Sonja

    SvaraRadera
  6. Jag gläds med dig och de dina! Du är en kämpe av stora mått!
    Stor kram från en AnnaKarin, som också är Norrköpingsbo från början

    SvaraRadera
  7. Bättre än 200 gram helnöt;)

    SvaraRadera
  8. J I P P I ! ! !
    Att allt går som det ska för dej förgyller hela min vecka!
    Jag blir sååå glad för din skull <3 <3 <3

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera
  9. Kusin Ingela, vi är såååååå glada för din skull! Nu sitter jag och Andy och väntar på att du ska komma och hälsa på här i London! Du är hjärtligt välkommen närsomhelst men jag tror att du kankse vill komma i mars och det passar utmärkt.

    toodle pip! Ha det bra och fira mycket! kram emma

    SvaraRadera
  10. Detta måste ju firas med de små gula med böj på vännen!
    Härliga nyheter!
    Keep up that good work!
    Kram
    Lars

    SvaraRadera
  11. Vad glad jag blir ! Jag tänker på dig jätte
    mycket. Vad roligt det verkar med stickcafé.
    Det skulle jag kunna tänka mig.
    Kram Christina

    SvaraRadera