torsdag 22 september 2011

Kalendertips

Ville bara tipsa om en superbra och fin kalender.
Den är A5 så man får plats med både
vanligt liv och sjukjournal
(Ja, om man råkar ha cancer eller så)

Spiralen i ryggen är såpass stor att man kan ha en penna nedstucken där.
Då har man ju alltid en penna, menar jag.

Det är väldigt lite tjafssidor...
Alltså allt från kartor till valutalistor
och det där andra jag aldrig använder i alla fall.

Insidan är alltså väldigt bra
men utsidan....
Oj oj oj.

Framsidan

Baksidan


Men oj, jag hörde just att den var helt slutsåld
Jag fick visst tag på det enda exemplaret!!!!


kram
ingla



3 kommentarer:

  1. ....kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig vilken press du lever under nu när jag läser dina tidigare inlägg.
    Önskar dig goda och tröstande besked och ett slut på eländet.
    Tänker på dig varje morgon och kväll...och en stund på dagen.
    Tack för att du orkar skicka mig en sån härlig uppmuntran!!
    Vad vacker hon är....din dotter!
    Här kommer en JÄTTEKRAM!
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Fuskis! Jag vill oxå ha en, om bara för de vackra omslagen dock...
    massor av kärlek ingrid ;)

    SvaraRadera