onsdag 28 september 2011

Stick-café

Nyss hemkommen från Stick-café är jag alldeles lycklig!!
Jag är sååååååå otroligt glad att jag tog mog i kragen
och kom iväg till det idag.

Kortisonet har helt gått ur kroppen och jag är alldeles darrig.
Har varit det hela dagen.
Mycket jobbigt faktiskt........

Och det var så nära att jag avstod från att gå
bara för att jag är just darrig.....
Väldigt nära!!!

Men jag tog mig iväg
- och det är jag så glad för-

Ett stort gäng med kvinnor i alla åldrar.
Och vilken kunskap!?!!!!
Den ska jag använda mig av.

Jag la till slut ifrån mig min tråkiga halsduk
och gav mig på något nytt
- påhejad av Mona.

Men jag kan inte visa vad jag myschlar med nu
för det ska bli present!!!!

Ohhh vad jag är glad att jag kom iväg!!!!



kram
ingla

1 kommentar:

  1. Underbart!
    Är sååå glad att du tog dig iväg!

    På bilden ser det ut att vara ett spännande gäng, hoppas de inte bara är trevliga - utan att du också hittar några riktiga "guldkorn".

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera