onsdag 14 september 2011

Kaxig!!!

Sitter här och är så djävla kaxig - ursäkta svordomen men den behövs.

Jag är kaxig och jag har anledning att vara det!!!

Om du bestämmer dig för att skaffa barn,
så har du ett enda jobb framför dig:
Att se till att detta barn blir en bra människa.

Då ingår ju massor från blöjbyten, "hyfs och fason", kärlek
och en slev mat då och då.

Och jag gjorde ett bra jobb!!!!

Min Dotter är En Mycket Bra Människa!!!
Både för sig själv
och för andra.

Och det har jag varit med och fixat!!

(Allt hon har gjort för mig,
det är ett annat och myyyyycket längre kapitel)

Här är hon!!!!!

SOLENA- MIN DOTTER


Satan i gatan vad jag är bra!!!!


kram
ingla - mamman

2 kommentarer:

  1. hallå givetvis är ju du bäst!!!!!!!
    säger faster aster ;)

    SvaraRadera
  2. Meeeeeeeen hallåååååååååååå - såklart du är. Och dottern, tillika mitt gudbarn *mallig* är otroligt vacker på den bilden :) Puss på er!

    SvaraRadera