lördag 10 september 2011

Lindahls

Det finns tillfällen då till och med jag blir mållös!!!!!!

Ett paket på posten.

Lycklig öppnar jag - tänk att någon skickat något till mig!!!!!
Jag blir ju så barnsligt glad!!!!!

Men ibland blir man inte glad över paket på posten,
ibland blir man alldeles varm i hjärtat.
Alldeles varm, och värmen räcker länge.......

Jag öppnar paketet:



Som ni ser ligger innehållet (bubbelplastat) i en Lindahlspåse......
Jag börjar grunna

Kan det??
Kan det verkligen???

Näääääääää
Inte kan hon väl ha??????


Jo, människan har gått in på Lindahls i Norrköping.
Kommit ihåg vilken och köpt min favoritkaka (biskvisnitt).
Bubbelplastat den.
Och postat den till mig

Fattaru??????
Fattaru??????????????

Vad gör man med sådana människor???????

Tack Moniqa, den var den godaste - ever!!!!!!!!!

Och även fast den är uppäten, så smakar den fortfarande gott!!!!

kram
ingla

2 kommentarer: