lördag 3 september 2011

Kortis

Laddar nu för att fösa ut min Sambo och min Ingrid i bilen
så vi kommer iväg till Oxhälja!!!!!

Kommer rapport senare!!!!

Fysisk rapport:
Förrgår:
Min värden är bra men går såklaert sakta nedåt
Mina trombozyter och tromboner och allt vad det heter
sjunker saaaaaakta men det är ju så det är......
Behövde inga blodpåsar!!!!!!

Cellgifter igår.
Gick bra, passade på att sova lite

JÄTTELITE ONT
Och då menar jag JÄTTELITE!!!
Vandrar mellan 0 och 1!!!!!!!

Har ju iofs kortison i mig men det skiter vi i.

Har föresten upptäckt att kortison i kombo med riktig coca cola
är UPPÅTTJACK av Guds nåde.
Jag slet helt enkelt ut både Sambo och Ingrid igårkväll
(eller i morse kanske 4-tiden räknas som.......)

Nu åker vi!!!!!

kram
ingla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar