fredag 23 september 2011

Kärlek

Tvådelat inlägg:

Omtanke och kärlek hittar man på de mest oväntade ställen!!!!

Två exempel:
Idag fick jag hälsningar från en del av mina elever.
Och i högen låg ett igenklistrat kuvert med mitt namn på.
Handstilen på var vuxen
Och inuti låg ett kort från en jag ALDRIG väntat mig!!!!!!!

Igår, då jag redovisade resultatet från skiktröntgen hade jag rekord i läsare på bloggen.
Rekord med ordentlig marginal.
Och min tolkning är att det finns människor därute som vill mig väl
och även de väntade spänt på svaren.

Jag blir alldeles varm i hjärtat
Alldeles varm!!!!

Tacksamheten fyller alla mörka svarta hål!

Så i den andra delen i detta inlägg kommer jag med en uppmaning;

Du som nu är så underbar och visar mig sådan omsorg i min cancersörja.
Snälla du, sätt igång och visa alla dina kära det - utan cancersörja!!!

Kram
ingla

1 kommentar:

  1. Så underbart att svaren är positiva! Kanske kampen med allt gräsligt den innebär känns något lättare....? Stackars dig! :o(
    Ja visst ska man alltid vara rädd om varandra, men nog behöver man lite extra kärlek och uppmuntran när livet är på minus.....

    Har du sett att de visar gamla repriser på Lark Rise nu? Vissa filmer och serier tröttnar man aldrig på. Vi är ju riktiga filmnördar......fast inga skitfilmer, utan bara såna där bra ena! ;o)
    Önskar dig en skön helg!
    Kraaaaam Kicki

    SvaraRadera