måndag 5 september 2011

Utmaning!!!!!

Om du läst senaste dagarna
vet du att livet lekt
och jag varit trevlig som en älva.......

Idag kan jag fortfarande inte
rapportera om magsmärtor -JIPPI
(ska vi våga tro att de är
borta, puts, geweck, gewesen???)
Men jag är tröttt
och illamående.

Inte tröttare än att sömn kan hjälpa till att bota.
Och inte mer illamående är att piller och knep kan lindra....
Men det räcker liksom inte.

FÖR JAG ÄR NÄMLIGEN KINKIG OXÅ!!!!!!!!!

Eftersom jag mått så bra i flera dagar
har barnungen Ingela VÄLDIGT svårt att acceptera
att idag var en sämre dag.......

Jag vet att detta inte beviset på högsta intelligens
eller visdom.
men icke desto mindre är det sant.

Så här tassar Undebara Ingrid runt
och bara finns,
för att jag ska få vara den gnälliga treåring
jag eventuellt kan leva upp till.


kram
ingla

1 kommentar: