lördag 13 augusti 2011

Upprepar bra idé!!!

Det gick ju så himla bra för mig när jag bad om boktips.
Jag har en diger lista som jag ska ta med till biblan.
(Jag ska orka dit på tisdag efter måndagens cellgifter har jag bestämt)

Nu har jag en annan efterlysning.
Jag vill ha tips på trevliga hemsidor eller bloggar!!!!!

Jag är öppen för roliga och annorlunda vinklingar.
Kan vara smart att  tala om vad jag INTE är intresserad av.

Jag är inte intresserad av:
sidor om cancer
inredning i vitt, vitt, vitt
motorsport
mode
sjukdomar
politik
svält och katastrofer

Så, nu kom jag inte på mer just nu....

Snälla tveka inte när du grunnar på att ge mig tips.
Det är ju bättre att jag får kolla själv om det roar mig, eller hur?

Kram på er min söta vänner
ingla

2 kommentarer:

  1. matklubben.se
    En bra receptbank med medlemmarnas egna recept.
    Smart möjlighet att spara "sina" recept (i flera olika kategorier)
    och få dem som pdf per mejl.

    Medlemsskapet innebär bara mejl, typ en gång i veckan,
    med recepttips utifrån ett (aktuellt) tema.

    Ooooh, jag kan tillbringa allt för många timmar där ...

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera
  2. Här har jag fått mig många goda skratt:
    http://www.dishant.com/hindi-top10.html

    M

    SvaraRadera