fredag 4 januari 2013

Powernap

Det är så himla bra
att du inte har en aning
om hur lång tid det kan ta
att bara skriva ett inlägg
- För då skulle du hinna somna!

Ja, allra helst om du var tvungen
att läsa i samma takt......

Inte det att jag inte vet vad jag ska skriva.
Men plötsligt kan jag bara behöva blunda
och luta huvudet tillbaka.
- Som en gammal tant!!!

Jupp, så är det.

Ibland mitt i meningar när någon sitter här.


Nu till exempel märkte ju inte du
att vi tog en powernap på minst fem minuter????

Allt tar tid,
men oftast har jag ju det.

Nu ska jag vila lite.

FÖR INGRID KOMMER IDAG!!!!!
Och längtar såååååå efter att få se henne

kram på dig
ingla

2 kommentarer:

  1. käraste,mest omtänksammaste,goaste,skrattigaste och gladaste Ingela!Det är den Ingela som jag minns och tror att du även är än idag!!! Varför ska det drabba dom godaste och värdigaste människor detta eländ till sjukdom!!Jag minns dig Ingela som en glad,sprallig,skrattande,sjungande och kramglad tjej. En tjej på rätt plats som gav styrka och tröst åt dom som behövde det mest! Du vet vem/vilka jag menar! Det du gjorde då och nu är en heder och en stjärna i himlen ska du ha Ingela! Jag skänker solena en tanke och hon har nog ärvt ditt hjärta och mod,så med detta vill jag säga att du har alltid och förblir en bit av mitt liv och det är jag glad för!!!Kram till dig gumman!/Anne-Sofie Rynning förr Boierth

    SvaraRadera
  2. Jag är bara så glad att du orkar få till lite skrivande på din blogg, saknar det om du är borta för länge.
    Stor KRAM från Elsie

    SvaraRadera