torsdag 10 januari 2013

Stordåd!!

Idag ska bli en ljuvlig dag.
Det borde det bli med de förutsättningar vi har
(vi, det är väl jag och mina löss det)

Har haft nattligt besök av LAH eftersom vi var tvungna att diskutera propp i benet.
Jag borde vara däckad nu för jag har fått morfin och lugnande,
men en iller som jag tål minsann mer!!!!

Jag har fortfarande apselut INGEN kraft i benen.
INGEN.
Det är lite kul att klämma på lårmuskeln och inse att den är tom!
TOM!!!
Att en muskel kan vara tom???

Jag trodde mer att muskeln skulle försvinna,
men nej,
den blir tom som en urblåst ballong.

Oj, jag kom bort från ämnet........

Det skulle ju bli en bra dag,
det var ju det som skulle avhandlas!!!!

Jag ska helt enkelt planera stordåd för min underbara dag,
där jag ska uträtta otroliga saker
alla tre gånger jag tar mig ur sängen.

Tänk, vad en knäpp i huvudet plötsligt kan göra.

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för dina rara kommentarer..... Ja man får ju göra det bästa av sin situation.... Tur jag har min stickning förutom familjen min goa då förstås....med stickningen så kan jag tänka på annat även när man ligger inlagd på sjukhuset..... Ha en bra dag =) I detta hus ska det stickas =) Kramelikramar

    SvaraRadera