lördag 12 januari 2013

Småpillers makt!!


Jo, jag sov ganska illa,
egentligen ingenting faktiskt.
Och det måste ju göras åt.

I förrgår hade jag en så bra dag.
Den lovade gott för nästa dag - bara jag vilade!!

Men vad händer?
Jo, på grund av testandet av nytt sömnpiller var jag bakis HELA dagen.
Kunde utan problem sova ståendes,
bitandes i en spik (för att hålla mig upprätt)

Men tanten surnade till.
så inatt tog jag en annan av alla1000000 jag har.
Och att vakna vid tretiden känns som ett ok pris att betala.

Apråpå pris!!!
Vad det nu var som var Uppfinnarnas Moder
Så ligger Ingrid och jag himla bra till.
Att vakna mycket tidigare än ens omgivning
och vara kortisonhungrig är lite knepigt.
Men INTE om man har en kylväska med lite mackor
och ett par festis, bredvid sängen.

Jippi på oss!!!!

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Både kreativt och intelligent!

    En så (nästan löjligt) enkel lösning
    att jag måste ställa mig upp å hurra:

    ❤❤❤ Hurra, hurra, hurra, hurra – för er ❤❤❤

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera